Вибираємо «правильне» приміщення для магазину

0
5

Одним із завдань для підприємця з роздрібної торгівлі є вдалий вибір приміщення під магазин. Слід врахувати чимало факторів при виборі торгового центру.

Насамперед, потрібно визначити формат і концепцію закладу, який у майбутньому стане магазином. Якщо ви плануєте відкрити елітний заклад для торгівлі, то зверніть увагу на місце розташування. Зазвичай магазини такого рівня розміщені в центрі міста або на його «торгових» вулицях. Для забезпечення найбільш вільного сегменту для торгової точки підійде перший поверх в приміщенні з хорошою прохідністю.

Врахуйте і особливості району в соціально-економічному плані для розміщення вашого магазину. Потенційний попит безпосередньо залежить від характеру забудови, кількості мешканців, основних вікових та соціальних груп, середніх доходів, наявності навчальних закладів, «бізнес-середовища».

Пам’ятайте про оцінку затребуваності товарної групи. Для цього вивчите вже наявний в цьому районі асортимент, наявність факторів-синергістів або конкурентів. Наприклад, поруч з дитячим садком доречний магазин іграшок, дитячого одягу або книги.

Має також значення близькість до транспортних зупинок або станції метро, пішохідний трафік в певний час доби.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here